День Парасольки.

2016-05-31

I група: організація свят, вечірок. Святкування дня народження. Вивчаємо числівники, назви місяців у порівнянні з їх назвами на інших мовах світу та рідній, шукаємо спільні корені. Коли я народився, який мій улюблений місяць та пора року. Поповнюємо знання лексики на тему, як презентувати себе незнайомій людині чи спільноті в новому колі спілкування.

II група: спортивні ігри та змагання.

Обмін групами.

Самоперевірка: на аркуші паперу згадуємо нові слова та вирази, вивчені в перший день табору. Самостійно перевіряємо. При відмінному результаті малюємо J, при недостатньому - L. Учні особисто для себе з`ясовують, що потрібно згадати та який засіб краще обрати для вивчення нового матеріалу, роблять висновки. Колекція різноманітних смайліків зберігається, кожен учень самостійно працює над своїми помилками за результатами перевірки.

Виготовлення листівок, плакатів, запрошень. Оголошено конкурс на найкращу емблему табору. Готуємо персональний іменний бейдж. Розвиваємо творчі здібності та вивчаємо персональні анкетні дані англійською мовою.

Перегляд мультиплікаційного фільму. Обговорюємо сюжет, персонажів, цікаві та захоплюючі події, які вразили найбільше.

/Files/images/novini/cherven/20160602_104510.jpg/Files/images/novini/cherven/20160602_104749.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 155