| Малинка Світлана Павлівна - 1971 року народження, освіта вища, закінчила Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія.», загальний педагогічний стаж роботи 21 років, викладає історію та правознавство в 5-11 класах, курси підвищення кваліфікації в 2011р, вища категорія, тема самоосвіти «Використання інтерактивних технологій на уроках історії» |
| Чайка Лідія Іванівна - 1958 року народження, освіта вища, закінчила Благовіщенський педагогічний інститут, за спеціальністю «Вчитель біології, хімії», загальний педагогічний стаж роботи 32 роки, викладає природознавство, біологію та хімію в 5-11 класах, курси підвищення кваліфікації в 2014р, вища категорія, тема самоосвіти «Використання нетрадиційних форм і методів роботи на уроках біології» |
| Троць В`ячеслав Іванович - 1987 року народження, освіта вища, закінчив Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, за спеціальністю «Викладач фізики, вчитель інформатики та астрономії», загальний педагогічний стаж роботи 5 роки, викладає фізику та інформатику в 7-11 класах, курси підвищення кваліфікації в 2014р, І категорія, тема самоосвіти «Використання ІКТ на уроках фізики та астрономії» |
| Костенко Валентина Володимирівна - 1967 року народження, освіта вища, закінчила Київський державний педагогічний інститут імені М.Горького,за спеціальністю «Вчитель географії та біології», загальний педагогічний стаж роботи 26 років, викладає етику, географію в 5-11 класах, курси підвищення кваліфікації в 2011р, вища категорія, тема самоосвіти «Розвиток творчої особистості учня на уроках географії» |
| Дригальчук Наталія Василівна - 1985 року народження, освіта вища, закінчила Київський університет ім. Т.Г.Шевченка,за спеціальністю «Біолог, вірусолог, викладач біології», загальний педагогічний стаж роботи 1 рік, викладає природознавство, біологію та трудове навчання в 5-11 класах, курси підвищення кваліфікації в 2015р, спеціаліст, тема самоосвіти «Розвиток творчої особистості учня на уроках біології» |